167. Osztrák-Német-Német fuvar

Megemlítések

Ebben a videóban nincsenek megemlítések

Videó tartalom

Ennek a videónak nincs tartalmi leírása

Videó leírás

A leírást, Halgat Péter, Kamionos Petinek, a Kamionos Videók facebook oldal adminsztrátorának köszönhetjük!

Az úti film időtartama: 2:11:58.

A megszokott rend szerint érkezik Kótai Zoltántól az Európai utak Kamionos krónikásától a 167. Osztrák – Német – Német fuvar.

Vágjunk is bele: Szokás szerint megemlítésekkel kezdődik a film. Legelején elhangzik egy olyan megemlítés, ahol Zolit kérdezik, arról hogy mit érdemes Magával vinni egy kezdő Nemzetközi gépkocsivezetőnek, Kamionsofőrnek. Elhangzanak a válaszok. Újból elhangzik az is, hogy aki megemlítést szeretne kérni, Ő írjon belső üzenetet a Kamionos Videók csoportba. Kezdetét vette az új fuvar, Ausztriába lesz a felrakó, és Németországba megy az árú. Kevés autópályán való haladás után, letérünk a 70 főútra, és ismét megyünk be a gyönyörű tájak erdők, hegyek közé. Kíváncsi vagyok mik várnak ránk. Egy olyan kiránduló útra értünk, ahol kettő sáv megy felfele, és szemből így biztos, nem érkezik senki. Mondjuk biztos a halál, de majd meglátjuk. Ezen az úton 7,5 tonnánál nehezebb tehergépjárműveknek a megengedett sebességük: 60km/h lehet. Hirtelen érkezünk kis Városi részre, de hamar vissza is térünk a szép tájak közé, ahol már a forgalmi rend oda-vissza egy sáv. Gyönyörűen sötét zöldbe fordul a természet, és a tél színei feledésbe merülnek, már a magas hegyeknél is. Felrakó helyig van még néhány km. Gyönyörű helyen találhatjuk meg hamarosan a felrakó céget, de télen, mindenféleképpen ki szeretné hagyni az ilyen túrákat Zoli a Kamionnal. Annyira bent vagyunk a hegyekbe, hogy Zoli szerint nem kizárt hogy Német harcoló alakulatokkal is találkozunk, kicsivel odébb pedig ismét szerencse fia Zoli, mert lehúzódott, bekukucskálni egy beláthatatlan kanyarhoz, és szemből ott jött a nyergesbillencs. Rakodásnak vége. Rakomány információk: 20 raklap zsák. Súlya: 24 tonna. A felrakó helyről, irányt veszünk ismét a gyönyörű utak felé. Kakas és tyúk párbajt is láthatunk a kamionnak az automatája is megvan, kergülve. Gázt nem is kell nyomni, gurulunk erősen lefele a lejtőn. Motorfék, intarder használata itt keményen hadra fogva, mert mögöttünk a 24 tonna tol ám lefele, de hogyha emelkedőnek megyünk, ami itt most nem sok lesz, akkor pedig megdolgoztatja Zoli a 440 pacit. smiley Útinform hírek: Ki fogunk hajtani a 9 számú autópályára, csak meg kell találni, a hegyi labirintusba hogy hol. Egyelőre még keskenyebb útra navigált bennünket GPS Laci. Erdőbe, mellettünk csörgedező patakkal. Érkeztünk az emelkedőkhöz, automatából kézi vezérlésre állította Zoli a váltót. Én ezeket, az utakat szeretem, ahol ilyen hegyvidéki szerpentines utakon kell haladni. Közbe felértünk a hegy csúcsára, de máris gurulunk lefelé megint a völgy erdőbe. A max. sebességünk 20 km/h. Gyönyörű természet nyújtotta látványosságokban, lehet részünk. Kíméli Zoli az üzemi fékeket a Kamionon, és az intarder használatával lassítja vissza a szerelvényt, ami most a 40 tonnát igen nagyon súrolja. Micsoda hajtűkanyarok az utunkon. Fantasztikus. Elértünk egy olyan útra ahol már bátrabb tempót diktálhatunk, mert nem olyan erős kanyarok vannak már. Akadályba ütköztünk, mégpedig egy 16 tonnás korlátozás, és Zoli természetesen nem kockáztat az Ő 40 tonnás kamionjával, ezért tolatásba kezd, úgy hogy a kamerát áthelyezi az ajtóra, és láthatóvá válik a holttér tükör nézete.

Megfordulást követően leesik a kamera az ajtó mögé, de megtalálja Zoli, és irányt veszünk vissza a szélesebb útra, ahol a másik irányba igaz hosszabb kerülő út, de arra legalább nem lesz tiltás remélhetőleg. Végre egyezik a céges navigáció és Laci GPS és egy irányba, szeretné vinni Zolit. Megyünk a másik irányba, és új helyeket fedezünk fel ismét. Például korábban egy sárga színű templom volt látható. A 2 számú autópályán, haladunk vissza Graz irányába. Majd rátérünk a 9 számú autópályára, Salzburg – Linz irányába. Zoli Lambach-ba áll meg éjszakai pihenőre, majd hajnalba folytathatjuk utunkat Vele együtt tovább. Előtte pedig még az autópályán gyönyörű hegyek között mehetünk megint. Wels-nél Lambach felé hajtunk. Érkezünk a GARTNER telephez, éjszakázni, majd másnap már belsőkamera kedvelők is örvendhetnek, mert egy jó ideig lesz belsőkamera. Úgy búcsúzott el Zoli az előző napon hogy megtankol, mert az üzemanyagnak a fele elfogyott, (nem is csoda) és időjárásunk 27°C meleg.

Nagyon korai hajnali ébredés: 3:00 óra, 2015. április 28.-án. Délelőtt 11:00 órás érkezést ütemezett be magának Zoli a lerakó helyhez. Suben-nél Osztrák – Német határt lépünk – e korai hajnali időben. Aschaffenburg-nál letérünk az autópályáról, ahol mentünk, úgy 450 km-t. 10:16 van, és még van 30 km a lerakó helyig. Rosdorf nevű településen járunk. Közelítünk erősen, és cégkeresés van folyamatban. Megtaláltuk a céget, az egyes kapu a miénk, és ott fognak leszedni. Lerakodás megtörtént, most egy út menti pihenőbe leparkol Zoli, ételt vesz magához, és várja a következő felrakó címet, mert még nincs vége a fuvarnak. Megérkezett az új feladat, Wört Város felé kell hajtani, ami nem ismeretlen már Zolinak, mert már a Waberer’s-es időkbe is járt ott. Újabb súlykorlátozásba ütközünk, 7,5 tonna. Behajtottunk sajnos a tiltott zónába, most elkerülői lehetőséget keres Zoli. Sikerrel járt, mert ahol befordultunk jobbra, Laci GPS máris jó irányba navigál. Idáig az 5, 6, és 61-es autópályákon vágtáztunk, de ráhajtunk egy 9 számú autóútra. Majd érkezünk az újabb felrakó helyhez.

Új napot írunk: 2015. április 29. ezen a napon lett megrakva a Kamion árúval, mert előző napból lejárt az összes tevékenységi ideje Zolinak. Nem kell sietnünk, mert 188 km a rakott km, és 13:00 órára szól a lerakás. Újból a 9 számú autóúton találjuk magunkat, ahonnan áttérünk majd a 8 számú autópályára, Stuttgart, és Ulm irányába. Kimaradtak a felsorolásból autóutak és autópályák, de elhangoznak Zolitól. Majd megyünk megint egy pár km-t bundeszen. Pfaffenhofen településre kell mennünk, ott lesz a cél. Megérkeztünk úti célunkhoz, itt van a fuvar vége.

Végére értünk a 167. Osztrák – Német – Német fuvarnak. Remélem hogy minden tisztán érthető.